Керівник гуртка: Буняк Микола Михайлович
Заняття
гуртка проходять на базі Рахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. В результаті проведеної роботи по виявленню та залученню до занять в гуртку
дітей, що проявляють інтерес до вивчення оточуючого світу та практичної
природоохоронної діяльності і з метою виховування в учнів почуття бережного ставлення до природи
рідного краю, розвитку їх творчості,
спостережливості, вміння раціонального використання дарів природи, звички
берегти в чистоті повітря, джерела води, мікроклімат кімнат навчальних закладів
була сформована група учнів середнього шкільного віку в кількості 20 чоловік.
Заняття гуртка проходять відповідно до календарного плану складеного згідно
програми та затвердженого адміністрацією закладу.
Краєзнавство —
важливий фактор морального, трудового, естетичного, екологічного і фізичного
виховання учнів, який сприяє патріотичному вихованню, розширює світогляд і
розвиває пізнавальні інтереси учнів, залучає до творчої діяльності, формує
практичні та інтелектуальні вміння, допомагає вибрати професію. Основні зусилля гуртка «„ ЮНІ
ЕКОЛОГИ-КРАЄЗНАВЦІ”» Дунаєвецької
станції юних натуралістів були спрямовані на удосконалення навчального процесу
та зацікавленості учнів щодо охорони рослинного, тваринного світу та земельних
ресурсів.
За період з
1 вересня по грудень 2012 року проведені такі заходи щодо організації науково-дослідної
роботи гуртківців:
Навчання
учнів в гуртку «ЮНІ ЕКОЛОГИ-КРАЄЗНАВЦІ» проходить по проектній технології вона
створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання,
сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду розв’язання
проблем майбутнього самостійного життя, які вони проектують у навчанні. Традиційний
зв’язок «учитель-учень” змінюється на «учень-учитель”. Важливим є не лише
результат, а й процес досягнення результату.
Під час
вказаного періоду учнями було виконано 5 проектів:
v Вивчення
рослинності;
v Вивчення геологічної будови рельєфу і
корисних копалин;
v Вивчення
кліматичних умов;
v Вивчення
гідрологічних умов;
v Вивчення
ґрунтів.
Немає коментарів:
Дописати коментар